UWAGA USTAWIENIA TE NIE ODNOSZĄ SIĘ DO DRUGIEJ EDYCJI EVENTU
Wątek można potraktować jako archiwalny - w skrócie nie działa kamikadze na każdej fali jest ta sama ilość maszyn obronnych które widnieją w raporcie. proszę sumować oprócz bonusów murów dodajemy bonusy obrońców które dają im maszyny. Straty niestety są większe niż były.
powodzenia.
Krótki poradnik jak ubić złego Nomada na 80 LVL by Dyzek©
Zasada pierwsza zawsze rób skan taktykę obieramy od tego co stoi w warowni
Skany
http://scr.hu/0h4f/10zuv
http://scr.hu/0h4f/4ccxn
Jednostki Nomadów
http://scr.hu/0h4f/2notk
Najlepiej chodzić na 80-tki które w warowni mają Lansjerów (słaby def dystans)
na tym przykładzie mamy 531 lansjerów który bronią się
obrona przeciwko wręcz 150 x 531 lansjerów = 79650 wartość obr.
obrona przeciwko dystans 19 x 531 lansjerów = 10089 wartość obr.
zatem będziemy atakować ich kusznikami, już wiecie chyba dlaczego ?
Dowódca na wersję z lansjerami
90 % na dystans – konieczność jeśli słabsi to padnie więcej
Bonus do murów - większy bonus to mniej musisz dać drabin aby zbić bonus muru do zera.
Bonus do bramy - większy bonus to mniej taranów aby zbić bonus bramy do zera.
Bonus do wręcz jeśli w warowni stoją włócznicy ( jeśli sami lansjerzy ten parametr nie jest istotny)
Ustawienie ataku
1 fala kamikadze jeśli w slotach są po 3 maszyny więc jeśli dasz w drugiej fali to niepotrzebnie tracisz 3 wojaków.) uwaga czasami śą zabawki na dwie fale, zatem sprawdźcie i policzcie.
2 fala kusze + maszyny
3 fala kusze + maszyny (jako backup jakby gdzieś nie przeszli )
4 fala kusze bez maszyn ( bo będą długo wracać )
4 jeśli w warowni są Włócznicy dajemy wręcz już bez maszyn
http://scr.hu/0h4f/u6w51
Jak dobierać ilość maszyn oblężniczych ?
To zależy od bonusu na mury i bramę
Kasztelan nomada ma +50 % mur i bramę
Mury nomada to 120 % po zsumowaniu tych współczynników mamy 170 %
Atak na moim przykładzie
Flanki lewa i prawa
170% mur (bez bonusu musiałbym dać 17 drabin, aby zbić do zera.
Mój Gienek ma 120% , dodaję zatem 5 drabin (50 % ) i mam zero i dopełniam osłonami
http://scr.hu/0h4f/ti4an
Front
170 % brama, 170 mury ( bez bonusu 17 drabin i taranów )
Mój Gienek ma 120% , dodaję zatem 5 drabin (50 % ) i mam zero
Mój Gienek ma 26,4 zatem daję 15 taranów
http://scr.hu/0h4f/we3r8
Zostaje mi miejsce na 31 osłon co daje 150 % obniżki dla dystansu
Straty
9 kamikadze
65 kuszników
http://scr.hu/0h4f/gua0q
http://scr.hu/0h4f/pd1l2
powodzenia zatem w atakach, materiał tajny tylko dla naszego sojuszu.
Wesprzyj Dyzka surką na posty na zieleni
Dyzek
Z Forum;
Za przyjemnością rosiak8.
Więc tak, generalizując, postępujemy wg ponizszego schematu.
Podział na liczbę strzał bodkin przypadających na dany fragment muru:
bez strzał bodkin: 17 kutych osłon (lub równoważna liczba odpowiedników, w skrócie "*"), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;
z jedną strzałą bodkin: 22 kute osłony (*), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;
z dwiema strzałami bodkin: 27 kutych osłon (*), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;
z trzema strzałami bodkin: 32 kute osłony (*), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;
z czterema lub więcej: odpuścić sobie cały atak lub użyć najmocniejszych osłon;
Ze dwie fale wystarczą, ale to też zależy. Za każde 15% bonusu dowódcy do muru czy bramy można zdjąć po jednej wieży czy taranie odpowiednio. I być może trzeba wzmocnić bonus ataku na mury i bramę o 20%, bo nie sprawdziłem jaki jest bonus za goły mur na 8 poziomie obozu (założyłem że 60% mur i 60% kasztelan, razem 120%). Ściągaczy JAK WIADOMO nie wysyłamy, chyba że mamy wolne fale, to uwentualnie mozna.
Ważne uwagi: gdy chcemy iść na drewnie, pierwszym priorytetem jest zadbanie o odpowiednią liczbę osłon. Robimy to kosztem wież i taranów. Priorytety dowódcy to przede wszystkim bonus do walki na dystans (gdy mamy dobre maszynki), oraz bonus przeciw murom (gdy chcemy oszczędzić na maszynkach), a następnie bonus przeciw bramie (najniższy priorytet). Reszta bonusów nie odgrywa roli w tego typu walce.
Taka tam propozycja, ale jak przyfarci z proporcjami woja na murze, to można inaczej. Jak nie przyfarci, to też zresztą można :-)
http://pl.board.goodgamestudios.com/emp … B3w!/page7
Ostatnio edytowany przez dyzek01 (2013-09-03 13:56:49)
Offline